Suggesties/klachten

Certe staat voor kwaliteit. U mag er vanuit gaan dat onze diensten van een hoog kwaliteitsniveau zijn en voldoen aan de strengste eisen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat vinden wij vervelend. Is dit niet het geval of ziet u verbeterpunten, dan horen wij dat graag van u.

Vragen, opmerkingen of suggesties

Hebt u vragen, opmerkingen of suggesties over onze dienstverlening en service? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088 - 23 70 100 of via info@certe.nl. Met uw suggestie kunnen wij onze service nog beter maken. Zo werken we samen met u aan optimale dienstverlening.

Blauwe of pijnlijke plek?

Ondanks alle zorgvuldige maatregelen die wij nemen, ontstaat er soms na de bloedafname een blauwe of pijnlijke plek. Deze verdwijnt binnen enkele dagen, tot 1 á 2 weken. Is dat niet het geval, dan kunt u contact opnemen met uw huisarts. Meer informatie over het onderzoek vindt u op: Bloedprikken bij Certe.


Hebt u klachten?

De klachtenfunctionaris kan u helpen om een klacht in te dienen en om de meest geschikte weg te vinden voor de behandeling van uw klacht. Bovendien kan de klachtenfunctionaris bemiddelen als een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost.

De klachtenfunctionaris:

  • werkt onpartijdig
  • heeft een geheimhoudingsplicht
  • onderneemt geen stappen zonder uw toestemming

Zo weet u zeker dat uw klacht bij de klachtenfunctionaris in vertrouwde handen is.

U kunt uw klacht op 2 manieren indienen:

  1. Per mail naar klachten@certe.nl
  2. Per post naar:

Certe
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 909
9700 AX Groningen

Vermeld bij uw klacht altijd uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op kan nemen.