Openingstijden Pinksteren

Op pinkstermaandag (20 mei) zijn onze spreekuurlocaties gesloten.

Medewerker Klant Contact Center

Het Klant Contact Center bij Certe

Het Klant Contact Center (KCC) bij Certe vormt de spil van klantgerichte communicatie en dienstverlening. Waar iedereen voorheen altijd zonder afspraak terecht kon op onze priklocaties, dien je nu een afspraak te maken. Eerst kon dit alleen telefonisch, maar tegenwoordig kan iedereen via onze website certe.nl eenvoudig een afspraak maken, annuleren en wijzigen. Met een toegewijd team van ongeveer 30 enthousiaste collega’s beantwoorden we dagelijks meer dan 1.300 telefoongesprekken. De focus ligt hierbij op het assisteren van patiënten en zorgverleners. Daarnaast plannen we ook huisbezoeken in voor de mensen die niet in staat zijn om op één van onze Certe-locaties te komen, om dus bij hen thuis bloed te komen prikken. Deze aanvragen ontvangen wij zowel telefonisch als digitaal van de huisartsen en ziekenhuizen.


Wat voor taken heb je bij het KCC?

In een notendop omvatten de belangrijkste taken van het KCC:

  • Afsprakenplanning: het inplannen van afspraken voor bloedafname op locatie of aan huis, inleveren van lichaamsmateriaal, zwangerschaps en fertiliteitsonderzoeken en meer.
  • Functieonderzoeken: het inplannen van afspraken voor diverse functieonderzoeken, zoals ECG’s, echo’s, longfunctieonderzoeken, fundusfoto’s en meer.
  • Administratieve taken: verwerken van aanvragen voor thuisafnames, beantwoorden van de (info)mailbox en het upto-date houden van de codes van aanvragers.
  • Telefonische ondersteuning: beantwoorden van verschillende  telefoonlijnen, waaronder de algemene telefonische ingang van Certe en de telefoonlijn voor zorgverleners.

Kernwaarden en missie

Het KCC richt zich op de kernwaarden bereikbaarheid en kwaliteit van dienstverlening. Het streven naar verbetering is een continu proces, waarbij het team meedenkt en ondersteunt bij het professionaliseren van klantcontact.

De missie van het KCC is helder en ambitieus: we zijn dé klantingang van Certe. Met de nadruk op bereikbaarheid, vakbekwaamheid en zorgvuldigheid, verwerken we aanvragen van zorgverleners en patiënten. Binnen de afdeling zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden. Je begint met de telefoon aannemen voor het maken van afspraken op één van onze Certe-locaties. Wanneer je dit onder de knie hebt, krijg je in overleg met je leidinggevende de mogelijkheid om andere werkzaamheden erbij te doen.